vrijdag, april 14, 2006

Donderdag overleving

Haha, donderdag is toch nog goed geeindigd. Na 'sochtends 4 uur op een F***** loodgieter te moeten wachten, was ik zwaar over de zeik! Zal ff een loodschieter op h'm afsturen, de Focker. Smiddags ff op bezoek bij het Head Quarter van Hyves. Mijn complimenten Raymond, leuke toko heb je opgezet. Snelle groei in 1.5 jaar en leuke concepten op de site, zodat nu iedereen in Nederland wel weet wat hyven betekend. Ben zelf ook aardig enthausiast dus we houden contact. sAvonds even snel een biefstukje prikken bij Loetje. Wat een gouwe toko is dat ook. Snel was het niet want we hebben 1.5 uur op een tafel staan wachten. Maar dan krijg je ook wat, een malse biefstuk waar je mes doorheen glijdt. Robin was weer lekker bezig hier en daar! no name En svavonds verder nog naar de Spinawards. 1500 man in de Gashouder, die klaar waren om het goede jaar 2005 voor de interactieve industrie weg te dansen. Mooi aangeklede omgeving! no name Verder veel oude bekenden, en was gezellig verder. no namePieter, van MSN, voorzag het eBay kamp van handen vol met muntjes. Krijgen we toch nog iets terug van al die jaren investeren in een goede relatie :-) Nu nog even op Vrijdag middag een afscheidborrel van het werk. Mijn laatste 10 minuten zijn ingegaan in het Nederlandse kantoor. Ik zal hier slechts enkel nog maar op bezoek komen. Zondag vlieg ik weer terug naar San Francisco.