dinsdag, februari 14, 2006

Verhuizen naar San Jose

Het is een moeilijke beslissing geweest, maar uiteindelijk heb ik dan toch de sprong gemaakt. Het aanbod om voor eBay op een meer internationaal gebied te gaan werken was te interessant om te laten gaan. Wat de doorslag gaf is dat mijn vriendin Fiona besloot mij achterna te reizen. Vorige week dinsdag heb ik dan eindelijk mijn eerste dag in een Cub gehad. Ik heb zelfs nog meer ruimte dan in het kantoor in Amsterdam :) De eerste 5 dagen zaten vol met interessante ontmoetingen met mensen die ik via de email al een hele tijd ken, maar nog nooit persoonlijk ontmoet had. Altijd leuk om een gezicht ergens bij te hebben. Tevens heb ik al hier en daar wat van waarde kunnen toevoegen door de dingen die we met eBay & Marktplaats in Nederland deden te delen met mensen hier. Het doet mij tevens beseffen, als ik hier rondloop, wat een gigantisch bedrijf het is. In Nederland werken we met een grote groep aan eBay & Marktplaats, maar dit is toch wel een slag groter. 8 grote gebouwen allemaal zeker drie verdiepingen hoog. En dat is dan de zuid campus. Daarnaast hebben we de noord campus. Ook nog eens een aantal gebouwen. Anyway, check geregeld mijn blog om te lezen over alles wat ik de komende tijd ga doen hier in Silicon Vally en alle eBay landen waar ik naartoe ga reizen.