dinsdag, maart 28, 2006

Op en neer naar New York en terug in 1.5 dag

Wow, wat is dit nu vermoeiend. Even op en neer naar New Yrok voor een dag vol met meetings. Gelukkig had ik niet de 'Red Eye', wat wil zeggen dat je savonds vanuit San Francisco vliegt en om een uurtje of vijf sochtends aankomt. Even douchen en dan straight naar de meeting. Nee we waren gelukkig smiddags om een uur of een weggevlogen. Betekend dat je om een uurtje of 9 plaatselijke tijd aan komt. no name Nog even snel wat eten in een restaurant onder het hotel. Het is verdorie hier in New York nog warmer dan in San Francisco! Dus jasje uit, of jasje aan? Doe maar jasje uit! no name Na een hele dag meetings gehad te hebben, maar snel naar de airport. Wil weer terug naar San Jose, om morgen veel dingen te regelen. F*** vlucht delayed. ipv 19.30 weg, gaan we nu pas om 21.00. Dat betekend een latertje vanavond. Maar gelukkig kan ik wel wireless hyven & bloggen op de airport. no name Hier en daar een skype eruit gooien om te kijken hoe het gaat met de huizen waarvoor ik applications heb ingediend. huizen gaan hier zo snel van hand tot hand dat je er razendsnel bij moet zijn, en dan flink ass kissing. Heb kans op een droom huis, maar ook op een andere. Wil de een niet afzeggen voordat ik antwoord heb van de andere, die veel mooier is. Nou ik zie het wel. ga maar eens een biertje pakken...:cheers: