woensdag, augustus 23, 2006

Ik ben een SPAMBLOG

Volgens Google ben ik een spamblog.
Twee weken geleden heb ik de Windows Live writer geinstaleerd, en vind het een wereldse uitvinding. Ik kan lekker een artikeltje lopen typen, en die heel makkelijk uploaden zonder te hoeven in loggen in Blogger of Typepad.

Echter nu kreeg ik een foutmelding bij Google. Ik had al een keer de woord verificatie gezien bij het posten, en dacht dat ik dat zelf ingesteld had toen ik deze ook bij de comments wilde hebben. Echter wat blijkt, iemand had mij aangegeven als een spamblog.

Het is waar, ik heb veel spam gehad in mijn eigen comments, maar heb zelf nooit gespammed. Heb zelfs alle spam comments weggehaald.

Nu heb ik al een aantal keer verzocht om de spam blokkade weg te laten halen, maar mister oogle is niet thuis bij Blogger. Zeker te druk met de Orkut sensatie in Brazilie.

So Please mister google, free up my blog from your spamlists!