woensdag, mei 10, 2006

Het WK komt eraan, help San Jose Oranje te kleuren

Vanaf begin juni gaat het los. Het WK voetbal in Duitsland. Helaas kan ik er dit jaar niet geheel bij zijn, aangezien ik alle wedstrijden vanuit San Jose zal volgen. Midden op de dag dus.

Er is echter een wedstrijd waar ik wel bij wil winnen. Hier in San Jose zijn er al veel nationaliteiten aanwezig, die natuurlijk allemaal het bloed hebben stromen voor eigen land. De wedstrijd hier is om je cubacle zo veel mogelijk te uit te dossen met attributen uit eigen land.

Nu valt oranje lekker op, dus als het ook maar even wat oranje gekleurd is in mijn hoek, win ik vast. Ik heb echter niet genoeg spullen om alles oranje te laten kleuren. Twee shirtjes, een koffie mok, zie foto, en natuurlijk de oranjebaret!

Waar ik naar op zoek ben is Oranje spullen zodat ik de wedstrijd ga winnen. Dus als je nog spullen over hebt, laat het mij dan even weten, dan geef ik je een adres waar je het naar toe kan sturen, zodat er in een keer een groot pakket naar San Jose gestuurd kan worden.

Ik zal dan geregeld foto’s maken, hoe de cube er uit komt te zien en wat de vorderingen zijn.

Oranje spullen kunnen natuurlijk ook op de WK 2006 sectie van Marktplaats gevonden worden

Alvast bedankt!

Foto